לדף הבית
 

פורטל תמיכה

    Share

מדריך בדיקת תקינות האנטי-וירוס
KB Solution ID: EKBS0415 | יום שלישי 09 פברואר 2016

תאור התופעה

בדיקת תקינות המוצר מתבצעת לאחר התקנת התוכנה ובמצבים הבאים:
1.
חידוש רישיון
2.
שינוי במערכת ההפעלה (לדוגמה: שדרוג לחלונות 10)
3.
החלפת פרטי רישיון בתוכנה
4.
שדרוג גרסת מוצר האנטי-וירוס

פתרון
פתרונות דומים
לא נימצאו פתרונות דומים.
ספק משוב על פתרון זה
האם מידע זה פתר את הבעיה?
האם המידע היה ברור ומובן?
מה נוכל לעשות כדי לשפר פתרון זה?
הערותיך יעזרו לנו לשפר את מאגר המידע שלנו .בקשות לעזרה יש
להגיש דרך ערוץ התמיכה הרגיל ,כיוון שאיננו יכולים להגיב מדף זה.


    © כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2011  |  הנציגה הבלעדית של ESET בישראל  |  פתרונות האנטי וירוס החכמים והקלים בעולם

    סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC.
    כל השמות והמותגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות