לדף הבית
 

פורטל תמיכה

    Share

מדריך סריקה יזומה ושליחת דוח הסריקה לתמיכה (סריקה מעמיקה + ניקוי קפדני)
KB Solution ID: EKBS0409 | יום שני 25 יולי 2016

תאור התופעה

אם קיים חשש כי המחשב נגוע (איטיות והתנהגות בלתי שגרתית הם סממנים אופיניים לדבר) מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת חדירה למערכת. מומלץ מאד לבצע סריקה כזאת ללא קשר לחדירה או חשש לוירוס פעמיים בחודש ואף יותר במחשב בסיכון גבוה כחלק משגרת אמצעי האבטחה.

פתרון
פתרונות דומים
לא נימצאו פתרונות דומים.
ספק משוב על פתרון זה
האם מידע זה פתר את הבעיה?
האם המידע היה ברור ומובן?
מה נוכל לעשות כדי לשפר פתרון זה?
הערותיך יעזרו לנו לשפר את מאגר המידע שלנו .בקשות לעזרה יש
להגיש דרך ערוץ התמיכה הרגיל ,כיוון שאיננו יכולים להגיב מדף זה.


    © כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2011  |  הנציגה הבלעדית של ESET בישראל  |  פתרונות האנטי וירוס החכמים והקלים בעולם

    סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC.
    כל השמות והמותגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות