לדף הבית
 

פורטל תמיכה

    Share

מדיניות טיפול בוירוסים במחשב בודד
KB Solution ID: EKBS0049 |  יום שלישי 10 דצמבר 2013

תאור התופעה

במידה ומחשבך נגוע בוירוסים , יש לפעול ע"פ ההוראות הבאות.

פתרון

 

1. במידה והמחשב הינו חלק מרשת , תחילה יש לנתק אותו מכל שיתופי הרשת שלו.
2. יש לבטל את שחזור המערכת (SYSTEM RESTORE)

במערכת WIN XP:
.My Computer > Properties > Advanced > system restore > Turn off System Restor
(בעברית: המחשב שלי> מאפיינים > מתקדם > שחזור המערכת > ביטול שחזור המערכת.)

למערכת WIN ויסטה + 7:
My Computer > Properties < Advanced System Settings >system protection>Configure >Turn off system protection
(בעברית: המחשב שלי > מאפיינים > הגדרות מערכת מתקדמות > הגנת מערכת > הגדר > ביטול שחזור המערכת)

*לאחר ניקוי הוירוסים יש להפעיל את שחזור המערכת!
3.

מחיקת Temporary Internet files + TEMP files

במערכת XP:
C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files
C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temp

למערכת WIN ויסטה + 7:
C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files
C:\Users\user\AppData\Local\Temp

4. וידוא כי האנטי וירוס מותקן ופעיל (האייקון של ESET מופיע בירוק/כחול בשורת המשימות).
5. וידוא כי האנטי וירוס מעודכן לגרסא העדכנית (ניתן לבדוק באתר תחת "הורדות").
6. וידוא כי ההגדרות הבאות מופעלות ומופיעות ב"וי" ירוק:

יש לפתוח את האנטי וירוס -
Start -> All Programs ->ESET ->ESET NOD32 Antivirus ->ESET NOD32 Antivirus
או
Start ->All Programs ->ESET ->ESET Smart Security ->ESET Smart Security
לגשת בצד ימין ל setup
ולוודא שהכל מופיע ב "וי" ירוק.

(במידה ולא מופיע פירוט ההגדרות עם "וי" , גשו ל display: standard mode שבצד שמאל למטה בתפריט, ובחרו ב Change ואז על YES.
7. הפעלת עדכוני מייקרוסופט WINDOWS אוטומטיים (ניתן להעזר בקישור הבא: http://www.microsoft.com/israel/protect/computer/updates/faq.mspx ).
8. סריקה במצב בטוח (SAFE MODE).

(ניתן להעזר בקישור הבא: http://kb.comsecure.co.il/Articles/EKBS0042.aspx ).

(במידה ולא מצליחים להתקין את האנטי וירוס, יש להמשיך לסעיף הבא)
9. הרצת ESET Sysrescue CD.
א. הורד את הקובץ הבא: http://www.comsecure.co.il/db/files/SysRescue.exe
ב. לאחר ההורדה, הכנס דיסק ריק לצריבה.
ג. לאחר ההורדה, הפעל את הקובץ.
ד. בשלב זה, הצריבה של התכנה תבוצע אוטומטית.
10. הוצאת לוג ESET Sysinspector, ע"פ הצעדים הבאים: http://www.eset.co.il/vault/files/How_to_use_ESI.pdf
11. פתיחת פניה ושליחת לוג לתמיכה כדי לאפשר טיפול בתהליכים חשודים שנמצאו בלוג של ESET Sysinspector.
12. במידה והמחשב נגוע בצורה הרסנית , יש לשקול בחיוב את פרמוט המחשב.

 

פתרונות דומים
לא נימצאו פתרונות דומים.
ספק משוב על פתרון זה
האם מידע זה פתר את הבעיה?
האם המידע היה ברור ומובן?
מה נוכל לעשות כדי לשפר פתרון זה?
הערותיך יעזרו לנו לשפר את מאגר המידע שלנו .בקשות לעזרה יש
להגיש דרך ערוץ התמיכה הרגיל ,כיוון שאיננו יכולים להגיב מדף זה.


    © כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2011  |  הנציגה הבלעדית של ESET בישראל  |  פתרונות האנטי וירוס החכמים והקלים בעולם

    סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC.
    כל השמות והמותגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות