לדף הבית
 

פורטל תמיכה

    Share

התוכנה לא מתעדכנת. יש בעיה בשם משתמש וסיסמא. מה לעשות ?
KB Solution ID: EKBS0003 |  יום חמישי 30 דצמבר 2010

תאור התופעה
במידה ונתקלתם בבעיות של רשיון במהלך העדכון של האנטי וירוס או חבילת האבטחה של ESET (גרסה 3 או 4) יש לבצע את הפעולות הבאות.
פתרון
1. פתחו את ממשק-המשתמש של האנטי וירוס או חבילת האבטחה, בלחיצה כפולה על הסמל או באמצעות
    Start > Programs > ESET > ESET NOD32 Antivirus > ESET NOD32 Antivirus
     או
     Start > Programs > ESET > ESET Smart security > ESET Smart Security


2. בתפריט משמאל בחרו ב - Update

3. בחלון מימין לחצו על Username and password setup



4. ייפתח חלון ובו פרטי הרשיון. רוב בעיות העדכון נובעות מהקלדה שגויה של פרטי הרשיון. אנו ממליצים להכניס מחדש את
    שם המשתמש והסיסמא אותם קיבלתם בעת הרישום באמצעות "העתק" "הדבק".
    לתשומת לבכם: חובה להקפיד על אותיות קטנות וגדולות.

5. לאחר הכנסה מחודשת של פרטי הרשיון ואישור ע"י OK - בצעו עדכון מחודש של האנטי וירוס על ידי לחיצה על
    Update Virus Signature Database

6. במידה ועדיין מתקבלת הודעת שגיאה של שם משתמש וסיסמא, יש לבדוק את תקינות פרטי הרשיון שברשותכם.
    אנא שלחו את שם המשתמש (שמתחיל ב EAV) או את המספר הסידורי שמופיע על גב עטיפת הדיסק (מתחיל ב IL)
    אל מחלקת התמיכה שלנו באמצעות פורטל התמיכה http://www.eset.co.il/support

פתרונות דומים
לא נימצאו פתרונות דומים.
ספק משוב על פתרון זה
האם מידע זה פתר את הבעיה?
האם המידע היה ברור ומובן?
מה נוכל לעשות כדי לשפר פתרון זה?
הערותיך יעזרו לנו לשפר את מאגר המידע שלנו .בקשות לעזרה יש
להגיש דרך ערוץ התמיכה הרגיל ,כיוון שאיננו יכולים להגיב מדף זה.


    © כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2011  |  הנציגה הבלעדית של ESET בישראל  |  פתרונות האנטי וירוס החכמים והקלים בעולם

    סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC.
    כל השמות והמותגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות